...

"Мухата днес" е място за споделяне. Споделяне, преди всичко, на личен опит при риболов с муха и шнур (flyfishing), а после на всичко останало, свързано и не чак толкова свързано с това великолепно хоби! Ще пиша за неща, които не срещам в "Net"-а, а смятам за интересни. Текстовете, картинките и идеите - всичко е авторско. На края ще намерите и снимки, които винаги показват повече и ме "зареждат". Надявам се и вас!


10 май, 2011

"ПредOбряне !"


Сигурно не знаеш, Младши, но това е името на тази снимка!
Акцентът е на "О" - то: "ПредOбряне" - със съпътстващите го "проблеми" ;-)
Страхотен кадър, Младши! Задобряваш (в избора ! ;-)доп.), ей - неудържимо!;-)
(Откраднах я, признавам! Не се сдържах! ;-))

п.с.1
Всичко е разкрито! На St Fly -я е!
За пореден път "свалям шапка", Стефчо!
(Май, e безсмислено вече да си я слагам ! ;-))

п.с.2
...и като е така, нека продължим със St Fly-ските "дискавърита" ;-)
Ето:

4 коментара:

  1. Наистина добра снимка!
    Само дето не е моя : )Поне не помня да съм снимал аз : )))

    ОтговорИзтриване
  2. Да не се сърди автора?!
    Аз съм я `краднал от теб.., пък ти - да му мислиш! ;-)

    ОтговорИзтриване
  3. Иначе гледам Арда и си мисля: Колкото и да я снима човек не може да я наснима, колкото и да я гледа, няма как да и се нагледа...
    Аз лично след двайсетина дена ще се опитам "да и се наловя" : )
    Приказка е там!

    ОтговорИзтриване
  4. Арда е впечатляваща река! Имах възможността две години да и се радвам от другия край..от изворите зад кльона до към Рудозем. Пък и пъстръвки си ловкахме.. с впечатляващи размери! Дори на малко жабче!!!

    ОтговорИзтриване

Коментари