...

"Мухата днес" е място за споделяне. Споделяне, преди всичко, на личен опит при риболов с муха и шнур (flyfishing), а после на всичко останало, свързано и не чак толкова свързано с това великолепно хоби! Ще пиша за неща, които не срещам в "Net"-а, а смятам за интересни. Текстовете, картинките и идеите - всичко е авторско. На края ще намерите и снимки, които винаги показват повече и ме "зареждат". Надявам се и вас!


01 декември, 2009

Добрите примери - малко, но ги има !!! Благодаря Пламене! Благодаря Илиане!

Тези двамцата свършиха таз" ми ти работа :-)Слава Богу добрите примери не свършват. Ей така си стоя и се моткам, току що завърнал се от работа. Чудя се от кой край да подхвана залежалите задачки. Отговарям на звънеца и отварям вратата. Първи влизат ДВА ВЕЛИКОЛЕПНО ИЗРАБОТЕНИ КЕПА! Усещането ми е за лукс и глезотия! Мнооого ги обичам тези моменти! Кога да се поглезим, ако не сега! Топлината на дървото минава от палеца към дланта, лакътя и рамото ..От там продължава до още обърканото съзнание, което току що е осмислило персоналният надпис на дръжката.. Опитвам се да се засмея. Не мога.. Само кимам и се кефя! М.м.м.. Да..а.а. Сега ще ходя с него ..Толкова е хубав! Още сега ще си зашия един "D-"ринг на врата. Ще му вържа един ластик..и на работа..:-)!
Светна ми пред очите! Благодаря Ви!
(Аз съм на ход...)
Снимките - после..,че трудно ще фокусирам.

....Ето:За качествената изработка - козирувам! Много ми хареса, че са изненадващо леки! Точно такова ми бе усещането когато държах оригинален кеп от "Харди". Лака е много гладък и равен. Много е приятен на пипане. Логото е "потопено" в дълбочина и създава лек "3-D" ефект. Местата на лепене въобще не личат - едното дърво сваршва там от където започва другото - никакви междинни слоеве не личат! Краят на конците са в улей на рамката. Възлите не се усещат въобще! Кройката е най-приятното решение - Цяла е, без събиращ възел!
Имам въпрос към Илиан и Пламен:
Защо сте толкова скромни като сте такива майстори?!
На този адрес http://pi-landingnets.dir.bg/_wm/contacts/?df=10 , освен да ги похвалите може и да си поръчате и ...здраво "стискайте палци" да ви приемат поръчката!:-)
п.с.
Понеже заглавието е за добрите примери, а те не трябва никога да се пропускат - Да си кажа..Нищо не съм поръчвал!
Д-р Косьо

1 коментар:

Коментари