...

"Мухата днес" е място за споделяне. Споделяне, преди всичко, на личен опит при риболов с муха и шнур (flyfishing), а после на всичко останало, свързано и не чак толкова свързано с това великолепно хоби! Ще пиша за неща, които не срещам в "Net"-а, а смятам за интересни. Текстовете, картинките и идеите - всичко е авторско. На края ще намерите и снимки, които винаги показват повече и ме "зареждат". Надявам се и вас!


13 май, 2011

Изненада...но каква

Въдицата ми за щука се завърна от ремонт и аз реших да пробвам може ли да хваща риби или е позабравила.
Час по-късно вече ми стана ясно, че днес няма да разбера това. Смених и пръчката и размера на мухата.
Почти веднага разбрах, че това е бил правилния ход :-)


Надявам се да си го хващам още няколко пъти :-)


Този модел спазва срока за размножаване, хвърлил си е хайвера и си го пази :-)
Илиян

7 коментара:

  1. Еийй, страхотен рибок!
    На какво (как) го излъга?

    ОтговорИзтриване
  2. Евалаа.а... Илиянски Кеф- голям! :)

    ОтговорИзтриване
  3. "Мен големите риби ме обичат" каза Гергененов подсмихвайки се загадъчно на сладък спомен от едни кефалови дебри. Е, сега можеш спокойно да го повториш!

    ОтговорИзтриване
  4. Хванах го на муха препоръчвана от Роман Мозер за червеноперка вързана на кука #16.Кеф-а наистина беше голям още повече като се сетих ,че за пореден път подцених ситуацията и не взех кеп а на типета 0.14 имах две възелчета /от мързел/:-))).Предполагам,че и аз вече трябва да кажа"Мен големите риби ме обичат":-)))

    ОтговорИзтриване
  5. ..след тънкия типет с възлите по него и кука #16, направо си те обича тая риба :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна риба!!!Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване

Коментари