...

"Мухата днес" е място за споделяне. Споделяне, преди всичко, на личен опит при риболов с муха и шнур (flyfishing), а после на всичко останало, свързано и не чак толкова свързано с това великолепно хоби! Ще пиша за неща, които не срещам в "Net"-а, а смятам за интересни. Текстовете, картинките и идеите - всичко е авторско. На края ще намерите и снимки, които винаги показват повече и ме "зареждат". Надявам се и вас!


18 март, 2010

Ей,т`ва пловдивчани не се дават и това си е!

Внезапно се плесвам по челото и се сещам, че днес е сряда!
Ми, да! Пловдивската мухарска група има сбирка! Как не се сетих по-рано! Вдигам телефона. Две-три бързи уточнения. И ето. След минати около 2000 км. за два дни, се озовавам на характерното място, видяло не една и две "геги". Не една муха и нимфа и купища мухарски материали.Да не забравя и впечатляващата совалка за щукарски стримери на Павката! Днес имаше и перушина. Силна група - ей! Кажат ли нещо - правят го! Седмица вече, освен, че се "търкалям" по пътищата на страната, избирайки по-малките дупки, все пак.. за да не изправям и джанти, а само гуми да лепя, ме гложди едно такова странно нещо. Странното нещо бе внезапната реплика "Знам кой си!"- пратена от "Лудия" Данчо. "Лудия" си е "луд" :-), точно толкова, колкото и преди тридесет и кусур години! Вероятно, там някъде, на зад във времето е била последната ни среща! А, бе Данчо. Как го спретна това? Бе, и аз познавах един Данчо с характерна фамилия. Как да те разпозная след толкова години под тази "жълта антронова прическа" :-). Ей, казах ти го: Кеф ми е че те има и още ми e по-кеф, че си се засукал в перуш, шнурове и антрони!
И групата е силна. Било за маса, а от там и за всичко останало!
Що не вземете, нещо, да се скарате, да се похабите?! Нещо да се накривите, както правят всички?! Не може така! Я се стегнете! :-)!Така, на маса, се хващат най-трудните и най- големите риби! И да изпуснеш някоя, следващата седмица пак има сбирка - все ще я хванеш. Гаранция! :-). Свидетели има! Ще помагат, дори да си дошъл в кръчмата без кеп!
Тази вечер аз си "хванах" Данчо!
Ей, вие познавате ли си още съучениците от 1-ви клас?! А?!На здраве група! Пичове сте си от всякъде!!!
Д-р Косьо

1 коментар:

  1. Това, което най-много ми липсва е именно тези сбирки всяка сряда на маса с "хващане на големите риби" и уговорките за събота и неделя. Няма каранаци, няма кой е по-по-най, ти си кстингист, ти си такъв...Браво колеги и само така за напред.

    ОтговорИзтриване

Коментари