...

"Мухата днес" е място за споделяне. Споделяне, преди всичко, на личен опит при риболов с муха и шнур (flyfishing), а после на всичко останало, свързано и не чак толкова свързано с това великолепно хоби! Ще пиша за неща, които не срещам в "Net"-а, а смятам за интересни. Текстовете, картинките и идеите - всичко е авторско. На края ще намерите и снимки, които винаги показват повече и ме "зареждат". Надявам се и вас!


03 март, 2011

Нимфа с биоти

Оранжевото е заради сезона..иначе е по-добре..

Д-р Косьо

6 коментара:

  1. Много хубави нимфи!От какъв материал е тялото?Струва ми се като силикон!?
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Да има, Иване.. И много лесно се работи с него.
    Въбще нимфата е "фасулски" лесна за правене!
    ;-)(щом куката не е 30-ка ! :)

    ОтговорИзтриване
  3. А може ли да помоля една за шапката. Ако не е много нахално!
    Вече имам расперски стример от Роската;)

    Поздрави Косьо!

    ОтговорИзтриване
  4. На мен ми се струва,че не е много лесна!Бая зор видях докато монтирам,"рогата"!

    ОтговорИзтриване
  5. ..от "рогата" започваш. Вързваш ги с конеца. Късаш го и тогава нанизваш "златната" глава.Можеш да навиеш повече конец за да задържи главата и да не ги притиска.(Предполагам това ти е убягнало). На татък e по класическия начин - от опашката- към ухото.
    Пусни ми снимки на твоите, моля!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. За това не се бях сетил!Напрявих една само за опит,но като направя повече и ги снимащ,ще ги покажа.

    ОтговорИзтриване

Коментари